26.04.10

fotím tedy jsem


Víkend jsem strávila u kamarádky v Bohumíně. Bylo to fajn, prošly jsme bary, kluby, zatančily si, opily se pár lahvemi sektu a 3x se dívaly na Léto s Kovbojem! :)) Roztomilý film prostě.
Konečně jsem dopsala Absolventskou práci a dnes jsem ji nechala svázat. Jsem zvědavá jak to bude vypadat, docela jsem si na ní mákla, tak snad bude i výborně ohodnocená :) Psala jsem na téma "Poznávací zájezd na Kypr z pohledu individuálního turisty". 
Zlomily se mi brýle! Jedna nožička se ulomila. Lucka sice trvdila, že to můžu nosit i tak, ale... :D Tak teď provizorně nosím jedny, které jsem nosila dva roky zpátky (možná dýl) ale pořád jsou dobrý a jak pojedu za dva týdny do Vídně, tak si tam koupím nějaké super :).
Zítra budou nové díly The Hills a The City! Zapiště si to do diářků, já se nemůžu dočkat.
Pár fotek z dnešního blbnutí v parku :).
Jó, s rovnováhou je to u mě horší :D.
A píseň pro dnešní den..:)

6 komentářů:

emajedea řekl(a)...

super holubičky :D a můžu se zeptat, kde na the hills a the city koukáš?:) já to nemůžu nikde objevit :(...

Natali Dufková řekl(a)...

Hezké jarní fotky** Slušákuje:)

Katie řekl(a)...

emajedea: tady : http://www.mtv.com/shows/the_hills/season_6/series.jhtml a tady http://www.mtv.com/shows/the-city/season_2/series.jhtml :)

natali: diiky :)

pól řekl(a)...

ty hlavy na tricku <3

Luce-n řekl(a)...

ty fotky jsou skvělý :) sluší ti to moc

Natálije řekl(a)...

LIKES TVOJE NOHY:)