21.03.10

What I love right now

Buenos Aires! (XD) Než přejdu k hlavnímu tématu dne, tak bych vám chtěla sdělit pár věcí. Takže: film Na svatého Valentýna je super! Viděla jsem jej teprve včera, hráli ho u nás v kině a to jsme si s Markét nemohly nechat ujít. Mě se samozřejmě nejvíc líbil Bradley Cooper, je to sekáč :). 

Další věcí je, že jsem se inspirovala Elle z AllThatGlitters a rozhodla se přestat nakupovat kosmetiku (aspoň pro nějakou chvíli) z důvodu, že se mi to všechno doma hromadí a nestíhám to používat. V jejích pravidlech bylo něco ve stylu, že si člověk vybere několik produktů, které bude pravidelně používat do té doby, než mu dojdou a nekoupí si mezitím něco podobného (jako když si vyberete makeup, tak si během té doby žádný jiný makeup nekoupíte). No, já to aplikuju na všechno, takže si nic nekoupím, dokud mi některý výrobek nedojde a nebudu mít doma ještě nějaký další. Takže tak. (Bohužel jsem si včera objednala lesk na rty v Oriflame, takže něco nového stejně mít budu, co se dá dělat). Doufám, že mi to aspoň chvilku vydrží, jsem zahlcena rtěnkama, laky na nehty a řasenkami... :)

Dnešním hlavním tématem ale je oblečení, které zrovna teď obdivuji, plánuju si pořídit něco podobného nebo jen tak sním... Po dlouhé době jsem otevřela polyvore a vyřádila se na vybírání. Brzy snad vytvořím i nějaký outfit, chybělo mi to :).
Na šatech jsem se vyřádila nejvíc. Zleva: první řada: modré džínové šaty - premade by Taylor Lautner na www.customizedgirl.com, černé šaty - Julien MacDonald, květované - forever21, fialové - Temperley London, tetované - Temperley London, Je t´aime - Markus Lupfer, béžové - Paul and Joe

zleva: černé sandálky - Burberry Prorsum, ťapky s kamínkem - Giuseppe Zanotti, béžové sandálky - Burberry Prorsum, kotníčkové na klínku - Topshop, sandálky se sovou - Giuseppe Zanotti, lodičky se cvočky (černé i béžové) - Topshop, černé sandály - Juicy Couture
zleva: bílá taška - Proenza Schouler, černá se zlatým řetízkem - DKNY, se střapci - Trussardi, britská - Paul Smith, černá - Burberry, stříbrná - Alexander McQueen
topy zleva: svetřík z Paříže - Topshop, tričko - hmr.jp, tílko s mašlí - wetseal.com, černé tričko se zvýrazněnými rukávy - Juicy Couture, batikované triko - Proenza Schouler, tílko na jedno rameno - Lela Rose
Nemůžu se dočkat léta a opalování na kyperských plážích... tak okukuju plavky pro novou sezónu! :)
zleva: modrozlaté leopardí - Diane Von Furstenberg, černé s páskem - Michael Kors, fialové - Zimmerman store, etno podprsenka - Milly swimwear, paví podprsenka - Vix swimwear
Zleva: střapatá - Rodarte, leopardí - Topshop, růžová - Phillip Lim, s knoflíky - Steven Alan, srdíčková - Topshop, geometrická - Forever21

3 komentářů:

cassidy řekl(a)...

já tohle pravidlo zavedla už docela dávno na kosmetiku typu tělová mléka, voňavý sprcháče, masky na vlasy, deodoranty, vlasový přípravky. mám toho tuny, ještě, než to stihnu vypotřebovat dostanu k něčemu nový a tak a akorát bych to vyhodila prošlý. dá se odolat líp, než dekorativce, lakům a podobně, už jsem si sama nic nekoupila jakou dobu a zásoby se pořád nějak netenčí :D
zamilovala jsem se do bílýho tílka s mašlí, škoda, že ze zahraničí. ale stejně už si ho hledám :D

MaJQi řekl(a)...

Ahoj,
já tedy osobně doma moc kosmetiky nemám, nebo takhle mám to co potřebuji. Když jsem viděla svou kamarádku a její laky na vlasy, kterých má doma asi 6 (kupují to po platech) já mám jeden a mám ho pomále na půl roku. Pokud tedy mluvíš o rtěnkách a tak to nepoužívám, to spíše lesky nebo lůj. Ale rozhodně je lepší mít toho méně a dokoupit si to až to dojde.
Pokud jde o fotografie oblečení… tak mě hodně zaujala kabelka od Paula Smitha.

Foly D. Sante řekl(a)...

na polyvore uz nechodim,lebo vzdy tam najde faldu noveho oblecenia a vtedy ma strasne mrzi ze si to nemozem dovolit