16.03.10

They my friends cause they´re so beautiful

Fotky interiéru většinou vyvolají diskuzi o tom, co se komu líbí a co si člověk může a nemůže dovolit. Co si člověk ale může při prohlížení těchto fotek dovolit je...snění :). 
K takovému bydlení se člověk asi nedostane jen tak hned (pokud si nenajme designéra), bydlení vzniká postupně, nakoupením základních věcí (postel, stůl) a postupným dokupováním ostatních věcí. Dokážu si představit, žít pár let jen s tou postelí, stolem, stojanem na oblečení a pár krabicemi. Samozřejmě + doplňky jako fotky v rámečcích, nástěnky atd... Moc se na tuhletu éru bydlení těším. A z těchto fotek si beru inspiraci, která mě občas donutí změnit něco i v mém současném bydlení, v mém pokoji, který na první pohled vypadá stejně jako před pár lety, ale spoustu věcí se tu změnilo. Myslím tím právě ty "doplňky", fotky, plakáty, obrázky, svíčky... Jak je to u vás? 
p.s. a chci kočičku!

Ty žluté dveře!!!!
Vinný sklípek! Tam bych skladovala všechny lahve australského shiraz...
fotky z desiretoinspire.net

2 komentářů:

MaJQi řekl(a)...

Já si strašně ráda prohlíži letáty s nábytkem, zrovna dneska nějaké přišly, fakt pěkné. Mám ráda jednoduchý styl, takže žádné zbytečné "serepetišky" ale zároveň když je občas někde nějaká ta svíčka, váza... tak mi to nevadí, jen nemám ráda plné poličky.
Ovšem co se mi líbí, když je prostor vymezený na rámečky, ve kterých jsou fotografie, sama jich v pokoji několik mám.
Osobně se moc těším až si budu zaživovat to své bydlení, bude to mo mém, jo těším se na to ;)

coookies with milk řekl(a)...

prostredi ve kterym clovek travi vetsinu casu je dulezity..a kazdej by si je mel predelat k obrazu svému...
ja planuju v blizky době vymalovat pokoj na bílo..a mozná částečně na zeleno(?)...
a chci nakoupit spoustu blbinek z ikei:)

libi se mi ta třetí fotka:)