18.03.10

There´s a possibility


Nedávno jsem psala o limitované edici parfému Daisy. Reklama na něj mi přišla na mail (mailisting Marc Jacobs parfums :), tak jsem si myslela, že je to jedinná nová edice. Jenže teď si čtu Ženu a život (mimochodem, jeden z nejlepších českých časopisů, s mámou ho kupujeme pravidelně asi od roku 2007 a nemůžeme si ho vynachválit) a tam je článeček o Daisy Blooms in Spring! Wtf? Co to je? Proč o tom nevím? Teď nevím, jestli dřív shánět tu In the air nebo Blooms in Spring. Asi dám jednu za úkol Holanďanovi a druhou seženu já. Jenže na něj se v takových (důležitých) věcech nedá spolehnout. Hmm... dilema! K té Bloom in Spring jsou nálepky na kreativní polepení :).


 To kožené bolerko, o kterém jsem tu minule psala si nakonec nekoupím. Dnes jsem si ho vyzkoušela a vypadala jsem jako Lady Gaga. Takové ramena jsem ještě neviděla :D. Na věšáku to nevypadalo tak drsně. Aspoň vám ukážu nákupní úlovky z posledních týdnů, které jsem ještě neukazovala.

Sukně značky Cubus. Koupená v second handu, ale má ještě cedulky, takže je úplně nová. Velikost S! Nepřijde mi, že hubnu, ale občas se do něčeho vejdu. I když do XS krajkového trička Gina Tricot už jsem se nevešla no :D Na fotce je pokrčená, ještě jsem ji neměla na sobě, musím ji upravit do nositelného stavu. Nosit ji budu určitě přes topy, má vysoký pas. Podobná mojí sukni z Reserved, ale tady za tu jsem dala asi 10x míň peněž... :)
Kabelka Divided z H&M. Je malá, ale není úplně nejmenší, takové větší psaníčko. Nebo jak to říct. Rozhodně se mi tam vejde mobil, klíče, i můj whitee. Peněženka asi ale ne (mám obrovskou :). Těším se až ji někam vytáhnu. 
A nové vydání ŽaŽ :) Společně s bonbónky, co mi mamka koupila. Nějaké zdravotní! :D Jsem totiž pořád nachlazená, tak mám aspoň mandarinkovou podporu.

0 komentářů: