29.03.10

Morning dreams come true

Zmatek. Všude okolo prostě. Měla bych už finišovat s mou absolventskou prací, ale jsem sotva v půlce. Nechce se mi. Měla bych už mít zařízenou práci na léto, ale nemám. Třeba nakonec ani nepojedu na Kypr, ale třeba do Řecka...nebo do Anglie. MĚLA BYCH. To nesnáším. Měla bych si stýskat po Holanďanovi, ale nestýskám. Od ledna jsme se neviděli a i když mi volá každý den atd, tak mi prostě nechybí. Jsem mimo? Nejspíš. Dnes je mi celý den zima, tak jsem hned po příchodu z praxe lehla do postele s notebookem a koukám se na Greek, Cougar town a teď mám v plánu pustit si Sex ve městě ve filmu. V pátek jdeme se Sissinkou ke kadeřnici, tak mám takový světlý bod v budoucnosti...:) Musím vymyslet co s vlasy, ale jak se znám, tak nakonec skončím stejně jen s nově sestříhanou patkou/ofinou, zastřihnutými konečky a melírem... na riskování s vlasy nejsem.. :)
Dnes by měl být "song you can dance to" nebo tak nějak, pokud si to nepletu s jiným dnem... a písničky na které můžu tančit a hrozně ráda tančím jsou od Sunshine...Moonrats, Keith avenue 9 PM, Top top the radio, Tokyo Bassline,Victim is another name for lover atd... tak...

0 komentářů: