20.03.10

Let´s do it


Právě jsem přišla ze skvělého posezení s mýma holkama. Zašly jsme si na kafíčko a taky na super nepečený ovocní dortík se zakysanou smetanou. Ach, mňam! Dneska bylo fakt krásně, poprvé jsem si oblékla trenčkot a cítila se jak na jaře. Teď ovšem trochu prší, ale pořád lepší než kdyby sněžilo :).
Za chvilku jdu do čajovny s Markétkou a poté se přesuneme do kina na film Na Svatého Valentýna! :) Sice už je dávno po Valentýnu ale chtěla jsem to vidět a když jsme zjistily, že to dnes dávají, tak to byla jasná volba. Těším se na Bradleyho Coopera! A Patricka Dempseyho. Že já tam jdu jen kvůli pěkným hercům? :P
Včera a dnes byl u nás jarmark, tak jsem se tam zastavila a nakoupila uzený sýr :D. Já tam vždycky jdu jen pro sýr, nic jiného mě v podstatě nezajímá :)).
Jaro! Tak jsem se oblékla jako poběhlice XDDD. Néé, vypadalo to slušně a zabralo to na koho to zabrat mělo...:DD
Náš park.
Takhle ta zelenkavá vypadá! Musím si pořád mazat ruce, mám je strašně suchý...:( Jdu na to hned jak tohle postnu.
A na závěr, satanistická beruška! Psala jsem na bráchově pc absolventskou práci a tohle mi tam přilítlo. Nedala se líp vyfotit, pořád se pohybovala a chodila mi po klávesnici :D.

4 komentářů:

MaJQi řekl(a)...

Jo, jo krásné jarní počasí a snad bude už jen, tepleji a tepleji ;) já se tak těším až vytáhnu své jarní oblečení... ach ;)
Mimochodem ten zelený lak je pěkný ;)

Katie řekl(a)...

taky se nemuzu dockat, jen by nemuselo treba prset,to me celkem stve :P

pól řekl(a)...

sexy puncosky

Anonymní řekl(a)...

Correctly your article helped me terribly much in my college assignment. Hats off to you post, will look ahead for the duration of more cognate articles in a jiffy as its one of my pick topic to read.