15.03.10

I stand corrected


Krabice na nezařaditelné fotky a obrázky. Polepena někdy v letech 2007/2008 :). To jsem se ještě snažila být kreativní. Měla bych s tou mou nekreativitou něco dělat. Berušku jsem dostala předevčírem od táty :).
Cetky. Šperkovnici jsem dostala od babi k Vánocům a říkala jsem si, na co mi bude, když mám pár prstýnků a motýlka od Holanďana. Ale nakonec jsem ji naplnila :). Vedle vlevo čerstvě vypitá lahvička Aphrodina, nechala jsem si ji tam na památku, než si dovezu další. A křišťálová věc vlevo je opravdu z obrovského křišťálového lustru. Neptejte se, kde jsem to vzala :D.
Mess. Sponečka s motýlkem je ze sady ještě s jednou sponkou a dvěmi gumičkami, které jsem koupila v Claire´s za 25 centů. Nosím ji ale jen doma... :) Krabička je od motýlka, kterého jsem dostala od Holanďana, abych na něj nezapomněla, zatímco jsem v zemi zasněžené :). A pak random stuff jako mé nerd brýle, které ale moc nenosím, protože přivolávají pozornost.
Kniha co čtu. Od autorky Sexu ve městě, Candace Bushnellové. Má okolo 500 stránek! Já mám za sebou teprve první kapitolu. Moc se mi líbí design obalu - růžová hadí kůže :).

8 komentářů:

Foly D. Sante řekl(a)...

takychto krabiciek mam aj ja strasne vela.Ved len na sperky ich mam hned niekolko

Nina Lowe řekl(a)...

jeeee kolko bizuterie :D ja tolko nemam :(

Lole řekl(a)...

Jůů, líbí se mi modro-stříbrný náramek a taky se mi vždycky líbil flakon od Dieselu! Ale nikdy mi nevoněl. =D

cassidy řekl(a)...

máš strašně moc takovejch těch krásnejch miloučkejch věcí všude, u tebe by se mi líbilo. pokaždý najde člověk něco novýho. jinak souhlasím s Lole, ten masivní modrej náramek je úžasnej.

MaJQi řekl(a)...

Ahoj,
máš tu moc krásné věci a hlavně ty fotky jsou moc krásné, pěkně pořízené ;)
Já mám takovou vzpomínkouvou krabicu. Dávám si do ní vše co považuji za důležité a co bych si jednou chtěla znovu prohlížet až budu starší. Otvírám ji jen málo a prohlížim jen když chcu vzpomínat.
Je, tou knížkou jsi mi připoměla, že bych měla navštívit knihkupectví a nějakou si zase zakoupit už dlouho jsem si žádnou nekoupila, naposledy jsem dostala jednu k vánocům, ale tu už mám dávno přečtenou. Markét

pól řekl(a)...

tu berusku bych uz davno nesezral ;D

Katie řekl(a)...

beruška zůstane, tak jak je! i když ji teď nikde nevidím, doufám, že ji bratr nesežral :D

makiii24 řekl(a)...

Krásu na prodej jsem četla..velmi zajímavá :) fakt doporučuji