27.03.10

Details

Dnes pár fotek!!! Alias detaily z mého života. Protože venku bylo zamračeno, tak jsem udělala pár fotek v mém pokoji u babi. :)
Tohle jsou mé asi nejoblíbenější placky. První z Rudolfina a druhá z koncertu SFC v Roxy. Kdysi jsem placky nosila na všem snad!!! Na mé nejlepší (tu moc ale nenosím :D) je napsáno: I was a virgin, now I´m the prostitute - od kapely The Prostitutes. Ještě jsem měla "Sorry mum I spent night with The Prostitutes" ale tu jsem ztratila...jako většinu placek.
Brácha mi píše vzkazy...XDD Úplně mě to rozesmálo.
Bruder. V pozadí obraz (samozřejmě originál) od Salvadora Dalího.
Slon na fotku. Mám tam ale už dva roky pohlednici z výstavy Andyho Warhola v Karlíně.
Tygřík z vajíčka.
Pán žirafák, co hlídá moji poličku s knihama a kosmetikou.
A song pro dnešní den...A song that reminds you of somewhere:
Ladyhawke jsem poslouchala strašně moc na Kypru a tahle písnička se mi vybavila jako první. Miluju ji!!

0 komentářů: