28.02.10

Nedělní chvilka designu

Nemůžu se dočkat až si budeme s kamarádkou na podzim zařizovat bydlení, tak se občas koukám na fotky různých interiérů a sním, jak to asi bude vypadat. Jedinné o čem jsem ale zatím přesvědčená je to, že nebudu mít skříň, ale jen takovou tyč na kolečkách na oblečení. Ať na to pěkně vidím :). Tohle jsou jen takové fantazie...

 

  
  
  
  
  
  
www.desiretoinspire.net 

10 komentářů:

ailyn řekl(a)...

Jo! Oblečení na šatní tyči je geniální, přestala jsem zapomínat na kousky, co jsem neměla delší dobu na sobě a líp se mi kombinuje oblečení, když to vidím. :) Dobré tyče jsou v IKEA a v Jysku.

natálie řekl(a)...

No pokud nemáš miliony, tak tohle mít asi nikdy nebudeš XDDDDDDDD to je na tom to nejhorší. ale mám radši domácí bordel prostředí než tyhle příšerný moderní prázdný byty s jedním gaučem uprostřed teda... designově krásný, ale prakticky úplně napíču žejo:)))))))))

cassidy řekl(a)...

úžasný obrázky jsi vybrala. strašně ráda bych si zařizovala bydlení a chtěla bych hlavně na to mít neomezený finanční možnosti a mít všechno, co bych tam chtěla prostě. nojo, na to asi nedojde. tyč do pokoje chci už strašně dlouho a nikam se nám nevejde, máme pokoj se ségrou a obestavěnej kolem dokola úplně :D

Foly D. Sante řekl(a)...

no mne sa paci len zariadenie na druhej fotke

natálie řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
natálie řekl(a)...

Mně jen koupelna :) Nesnáším oranžový a zelený a barevný koupelny a tahle je krásně normální.

Cassidy, bože, mít neomezený možnosti XDDDDDDD. Já měla 50.000 na všechno a 30.000 se dávalo jen za lednici, pračku a mikrovlnku O_o a 8.000 za koberec s linem. Nejhorší jako... musím pracovat a našetřit půl milionu XDDDDDDDDDD

alushka řekl(a)...

přesně! mám jen tyč na kolečkách a jsem maximálně spokojená!!

Katie řekl(a)...

ailyn: i v Jysku maji? tam jsem snad nebyla ani jednou... diky za tip :)
natálie: me se prave libi strasne minimalisticke byty a tak, ale u me to bude vypadat urcite jinak a miliony mit budu tak ve snu mozna,takze budu mit krasny ikea byt..aspon tedka na zbytek studii :D (to zni desne) a taky nesnasim barevny koupelny, chtela bych nejakou ve stylu jak je na te fotce..
cassidy: to bych taky chtela, postupem casu si ale urcite muzes zaridit bydleni podle svych snu, jen nechtit vsechno hned :)

Katie řekl(a)...

alushka: jojo...a muze se premistovat a hlavne na tom fakt vsechno vidis, ja ted ve svy skrini vidim prvni svetrik a to je vsechno :D

natálie řekl(a)...

já mám ráda takový... milý byty prostě hodně na stěně obrázků aby to v\pDALO, ŽE TAM JE bordel klidně.... XDDDDDDDDD ach ach