30.12.09

Nej 2009

Jako každý rok, přicházím se svým žebříčkem toho nejlepšího v hudbě a filmu. Tentokrát to ale nebudou jen alba, videoklipy apod. pouze z roku 2009 ale všechno, na co jsem letos narazila i když to může být i starší :). Hope, you´ll enjoy it.



Nejlepší videoklipy:
Mando Diao - Gloria (youtube)
Sunshine - K.I.D.S. (youtube
Robbie Williams - You know me (youtube
Black Eyed Peas - Meet me halfway (youtube
Arctic Monkey - Crying lightning (youtube)
The All American rejects - Gives you hell (youtube



Nejlepší song:
Ladyhawke - Paris is burning (youtube
Bloc party - I still remember (youtube
Dizzee Rascal & Armand Van Helden - Bonkers (youtube
Muse - Undisclosed desires (youtube
Mando diao - Train on fire (youtube
Robyn - Cobrastyle (youtube



Nejlepší album:
Ladyhawke - Ladyhawke (youtube)
Sunshine - MGKK telepathy (youtube
Dizzee Rascal - Tongue´n´cheek (youtube)
Muse - The Resistance (youtube)
New Moon OST soundtrack (youtube




Nejlepší filmy: 
Dokonalý trik - The Prestige (2006)
V hlavních rolích Hugh Jackman a Christian Bale. Tento film jsem si zamilovala, divím se sama sobě, že jsem se na něj nepodívala už dávno. (čsfd
Harry Potter a princ dvojí krve - Harry Potter and half-blood prince (2009)
Knihy o Harry Potterovi mám moc ráda a i tento film se opravdu povedl, byla jsem na něm v kině s celou rodinou :) (čsfd
Pařba ve Vegas - The Hangover (2009)
U žádného filmu jsem se dlouho takhle nenasmála. Komedie o tom, co se může stát na mládenecké rozlučce se svobodou ve Vegas. Doporučuju :) (čsfd
Báječný svět shopaholiků - The confessions of a shopaholic (2009)
Rebeca Bloomwood je rozhodně mojí hrdinkou :D. Pěkný film na pobavení s kamarádkami. (čsfd
Návrh - The Proposal (2009)
Romantická komedie se Sandrou Bullock a Ryanem Reynoldsem. (čsfd



0 komentářů: