14.12.09

My favourite blogs

Které blogy jsou moje oblíbené  poznáte z links vlevo. Ale nemám tam všechny, které navštěvuju, tak jsem se rozhodla, že se s vámi o některé podělím :))
První třeba http://pixieyou.blogspot.com/ Protože je ve švédštině (občas ale i krátký anglický překlad), tak mě zajímají hlavně fotky, ale ty má slečna Rosa Fiona fakt moc pěkné a zajímavé. Vidíte ji v jednotlivých outfitech, její pokoj, boty, kosmetiku... Prostě něco pro mě :)).



Jsem si jistá, že blog http://seaofshoes.typepad.com/ znáte. Píše ho slsečna, která miluje boty a má jich spoustu! Pořád nějaké nové shání a nakupuje. Má podporu v rodině, protože blog o módě píše i její máma. Kromě citu pro boty má i svůj vlastní originální styl. Doufám však, že jednou vyfotí svou sbírku bot pěkně pohromadě, na to jsem fakt zvědavá!


http://www.stylescrapbook.com/ píše Andy, původně z Mexika, teď žije v Amsterdamu a brzy se stěhuje do Paříže. Pokud sledujete LOOKBOOK.nu, tak Andy jistě znáte. 


http://fifi-lapin.blogspot.com/ si ze svého hobby, malování králíčků do oblečků z módních přehlídek udělala slušný byznys! Její zajíček Fifi Lapin se objevil třeba na taškách Le Sportsac nebo na tričkách. Nelze jí upřít originální nápad :).




7 komentářů:

Barb řekl(a)...

Pocket az otevres tu obalku! :D:D:D

Jinak znasm jen posledni blog.. ty prvni 2 vubec a tu slecnu z LB jo :)

Ja uz si delsi dobu hraju s myslenkou, ze bych svuj blog lehce situovala do stylu prvnich 2, taky rada projizdim takovehle zahranicni.. takze uvidim, jenze jednak neni fotak, moc cas a nevim, jak by to bylo prijato v cechach :D vis jak to myslim, zj? :D Lehce narcisticky a tak..

Jinak supr inspirace, urco je budu projizdet a priste (pokud dovolos) zverejnim blogy, co sleduju ja :)

Katie řekl(a)...

Dovolím :) A pak je budu i já sledovat... :) Já bych to taky tak udělala jak ty zamýšlíš, ale víš jak je to se mnou a fotkama mých outfitů. XDDD Ježííš, já jedu asi domů nebo zavolám mamce ať mi to pošle sem :D

Barb řekl(a)...

:D No jako ted jsi mi pripomnela, ze nemas ani jeden look na LB!

Tak to zkusime :) Aspon teda nejak na stridacku :D ne kazdej post, to by bylo moc narcisticky na CR :D

Katie řekl(a)...

tak ja reknu babicce at me vyfoti XDDDDD

Barb řekl(a)...

:D:D:D:D:D JO!

cassidy řekl(a)...

sympatickej post, prostě tvý blogy jsou jeden lepší než druhej a strašně ráda je čtu / prohlížim obrázky. pixie mam ráda taky, ostatní jsem neznala, ale mohla by častěji / víc psát anglicky xDD

Katie řekl(a)...

cassidy <3